juni 17, 2009

Vagabond

Jajamensan, nu är det mindre än ett dygn tills man är oppe norröver igen.
Och får träffa sina tjejer igen!

Härligt!

Dessutom lär man passa på å önska alla en gla' midsommar!
Kommer väl regna men vaf*n - vi firar sommar ändå va?



Förresten, nån mer än jag som reagerat på att en upp-och-nedvänd midsommarstång är rätt likt...
Nåt snopet och penibelt?

Nåt för genusforskarna i Uppsala att sätta tänderna i...
Eller kanske inte.

I övrigt - när man ändå spårat ur - det finns ett område i Eskilstuna (pappas hemstad) som heter snopptorp.
Knasigt va?
Gissa om barnen därifrån blev retade i skolan.

1 kommentar:

Anonym sa...

Märks att du har tråkigt och att det är några du saknar......
Tråkigt med bilderna, det är ju därför jag går in här för att se lill tjejen växa!
Vill passa på och önska er en mysig midsommar och jag hoppats att det inte kommer att regna alltför mycket på er, här nere ska det nämligen blir strålande sol, om jag får som jag vill:)
Ha det bäst vi ses kanske nått i juli, du har väll bokat in sista helgen i juli, då går flyttlasset!
Kram från syrran och faster