november 16, 2010

Hm

Uselt med uppdateringar på den här bloggen.
Verkar som om kameraförlusten även gjorde att man förlorade skrivarlusten.

Apropå kameran - har mejlat återförsäljaren som kräver över 1600 kronor för att laga den.
Upplyste om att jag inte tyckte att det var rimligt och att de borde stå för reparationen.
Samt att jag tänker vända mig till Allmänna Reklamationsnämnden så att de får besluta i ärendet.

Ibland är det bra att vara byråkrat.

Sen om det betyder att jag får rätt hos ARN eller ej vete fåglarna - jag antar det då jag har rätt bra på fötterna.

I övrigt så har vi minusgrader här i Solna.

Ella växer och blir mer o mer en riktigt viljestark liten terrorist sötfröken.
Med duktigt "livligt" temperament.
Blir lite krockar när farsan tycker annorlunda än prinsessan.

Men det är roligt nästan jämt :-)

Inga kommentarer: