mars 26, 2009

Två förebilder och fotolabb

Var inne och tittade lite på en gammal kompis fotosajt idag (han är professionell fotograf).
Jädrans i min lilla lådkamera vilka bilder han tar! Titta gärna in där en sväng om ni har tid.

Sen har vi Ellas Onkel som också är helt övergrym på att fotografera.

Så där har man två förebilder med stort F att bli i-n-f-l-u-s-s-e-r-a-d av, som Lena PH uttrycker det :-)

Fast jag har bäst modell att plåta - eller hur?



Onkel W - tack för tipsen på bearbetning innan översändning av bilderna till fotolabbet.
Var förvisso lite jobbigt att bearbeta 200 bilder på en kväll (fuskade lite...) men jag är helt övertygad om att resultatet kommer att bli bättre än det skulle blivit annars.

1 kommentar:

Per sa...

Vadan detta beröm ? Ja, jag ska göra "ren turbogrill 2000" till påsk.

Dina bilder platsar lätt bland "proffsen" du omnämner.
Håller med om modell - tur jag har en modell som än så länge ställer upp för foto.